Orzekanie o obowiązku rekultywacji gruntów zdegradowanych i ustalanie jej kierunku


Dział tematyczny

Nieruchomości, Geodezja

Numer karty usług
KU-12

Nazwa procesu
KP-5 Wydawanie aktów administracyjnych

Nazwa pełna
Orzekanie o obowiązku rekultywacji gruntów zdegradowanych i ustalanie jej kierunku

Podstawa prawna

  • Art.5 i art.20. art.21 i art.22 ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2015 r.  poz. 909 z późn.zm.)

art.1 ust. 1 oraz załącznik cz. I. poz. 53 ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006r. (Dz.U. z 2015r.  poz. 783)

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji
  • Wypis z rejestru gruntów
  • Koncesje na prowadzenie działalności powodującej degradację gruntów

Opłaty

Opłata w wysokości 10 zł.

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości, ul. Graniczna 24 w godzinach pracy urzędu

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Termin odpowiedzi
Do 1 miesiąca , a w sprawach szczególnie skomplikowanych - 2 miesiące.

Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu w terminie 14 dni za pośrednictwem Starosty

Informacja wytworzona przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  10‑10‑2013 08:45:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  10‑10‑2013 08:45:00
Data ostatniej aktualizacji:
22‑01‑2020 14:28:05
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie