Opatrzenie dokumentów przeznaczonych dla podmiotów na rzecz których wykonywane były prace odpowiednimi klauzulami urzędowymi


Dział tematyczny

Nieruchomości, Geodezja

Numer karty usług
KU-16

Nazwa procesu
KP-26 Prowadzenie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

Nazwa pełna

Opatrzenie dokumentów przeznaczonych dla podmiotów na rzecz których wykonywane były prace odpowiednimi klauzulami urzędowymi.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.Dz.U.10.193.1287 ze zm.)

2. Rozporządzenie Ministra Administracji i cyfryzacji z dn. 05.09.2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2013.1183)

3. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dn. 08.07.2014 r. w sprawie sposobu i trybu uwierzytelniania przez organy Służby Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilnoprawnych (Dz.U.2014.914)

Wymagane dokumenty

Wniosek o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę prac geodezyjnych.

Miejsce składania dokumentów

Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości, ul. Graniczna 24, pok. 209

1) w poniedziałek w godzinach od 730 do 1600

2) od wtorku do czwartku w godzinach od 730 do 1530

3) w piątek w godzinach od 730 do 1500

Opłaty

Pobranie - przed uwierzytelnieniem dokumentów.

Wysokość - zgodnie z załącznikiem do Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne określającym wysokości stawek podstawowych w odniesieniu do odpowiednich jednostek rozliczeniowych, wysokości współczynników korygujących oraz zasady ustalania tych współczynników, a także szczegółowe zasady obliczania wysokości opłat.

Sposób zapłaty:

- Gotówka w kasie Starostwa Powiatowego ul. Graniczna 24, pok. 208 w godzinach od 800 do 1400

- Wpłata na konto Starostwa Powiatowego w Radomiu Nr 53 1610 1322 2109 6500 2072 0007

Termin załatwienia sprawy

Uwierzytelnianie dokumentów następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku o ich uwierzytelnienie oraz dokonania opłaty

Forma załatwienia sprawy

Opatrzenia dokumentów przeznaczonych dla podmiotu na rzecz którego wykonawca realizował prace geodezyjne odpowiednimi klauzulami urzędowymi.


Plik docx
$changeCreateDate.getData() ad:Thu Nov 20 09:56:24 CET 2014
Wniosek o uwierzytelnienie materiałów
20‑11‑2014 09:56:24
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  10‑10‑2013 09:02:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  10‑10‑2013 09:02:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑11‑2014 09:55:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie