Uzgodnienie decyzji z zakresu zagospodarowania przestrzennego


Dział tematyczny

Sprawy Budowlane

Numer karty usług
KU-16

Nazwa procesu
KP-5 Wydawanie aktów administracyjnych

Nazwa pełna
Uzgodnienie decyzji z zakresu zagospodarowania przestrzennego

Podstawa prawna
Art. 53 ust.4 pkt 10 w zw. z art. 64 ust. 1 ustawy z 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r., nr 80, poz. 717 ze zmian.)

Kod RWA
7331

Opis, forma załatwienia
Wydanie postanowienia w trybie administracyjnym

Wymagane dokumenty
Wniosek i projekt decyzji do uzgodnienia

Formularze
Nie ma ustalonych wzorów

Opłaty
Brak opłat

Miejsce załatwienia sprawy
Wnioski należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Tadeusza Mazowieckiego 7 pok. 021, sprawę załatwia Wydział Budownictwa i Architektury pokój nr 203, tel: 048 36-55-801 w. 140

 

- w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 16:00

 

- od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00

Jednostka odpowiedzialna
Naczelnik Wydziału Budownictwa i Architektury

Termin odpowiedzi
2 tygodnie

Tryb odwoławczy
Stronom przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu. W przypadku zamiaru wniesienia należy to uczynić w terminie do 7 dni od daty otrzymania postanowienia za pośrednictwem Starosty Radomskiego. Pismo należy złożyć w kancelarii Starostwa Powiatowego w Radomiu pok. 021. zażalenie nie wymaga wnoszenia opłaty skarbowej.

Informacja wytworzona przez:
admin admin
email: administrator@spradom.eu
, w dniu:  20‑09‑2013 10:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  20‑09‑2013 10:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑09‑2017 10:50:43
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie