Starostwo Powiatowe w Radomiu

ul. Domagalskiego 7, 26-600 RADOM

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

GŁÓWNEGO SPECJALISTY

DS.  KONTROLI  FINANSOWEJ

umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia

na czas nie określony

wymiar czasu pracy – 1,0

nazwa stanowiska pracy

1.           Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

a)     wykształcenie wyższe -  ekonomiczne,

b)    co najmniej 5 letni staż pracy zawodowej,

c)     co najmniej 2 letni staż pracy w kontroli finansowej,

d)    znajomość przepisów: ustawy –o finansach publicznych; ustawy o samorządzie powiatowym; Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości,

e)     umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,

f)      nieposzlakowana opinia,

g)     nie karanie za przestępstwo popełnione umyślnie,

h)     umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych w zakresie finansów,

2.           Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które  przeprowadzany jest nabór:

a)   znajomość języków obcych

b)    co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości w jednostce sfery budżetowej.

3.     Proponowane wynagrodzenie:

 a) wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2000 zł – 2200 zł; dodatek funkcyjny w kwocie 100 zł; dodatek za wieloletnią pracę

4.           Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest  nabór:

a)     prowadzenie w jednostkach podległych i nadzorowanych kontroli realizacji procedur kontroli wewnętrznej oraz zasad wstępnej oceny celowości poniesienia wydatków i sposobu wykorzystania jej wyników, a także kontrola co najmniej 5% wydatków tych jednostek (zgodnie z przyjętym przez Zarząd planem i tematyką kontroli na dany rok),

b)    prowadzenie doraźnych kontroli gospodarczo – finansowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu zlecanych przez Zarząd i Starostę  

5.           Wymagane dokumenty:

a)     Życiorys (c.v.),

b)    kwestionariusz osobowy,

c)     list motywacyjny,

d)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

e)     kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

f)      oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

g)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

h)     kserokopie świadectw pracy ,

i)       kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną .

Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji się nie udziela.

Dokumenty należy składać w Kancelarii ogólnej lub przesyłać w zaklejonej kopercie w terminie  od 06.01.2006 r. do 19.01.2006 r.:14 dni od daty ukazania się ogłoszenia pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7 z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko Głównego Specjalisty”

 

Inne informacje:

1)    Dokumenty osób, które się nie zakwalifikowały będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych .

2)    Informacja o spełnieniu wymagań formalnych oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Domagalskiego 7.

 

Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Radomiu zatwierdzoną Zarządzeniem Starosty Radomskiego  Nr 46/2005 z dnia 28 września 2005 r.

·        druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radomiu.