Nadawanie mapie cech dokumentu
Nieruchomości, Geodezja
Numer karty usług
KU-5
Nazwa procesu
KP-26 Prowadzenie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Nazwa pełna
Nadawanie mapie cech dokumentu
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 tekst jednolity z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 37 z 2004 r., poz. 333)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 225, poz 1635 z 2006 r.)
- Uchwała Zarządu Powiatu Radomskiego nr 359/2002 z dnia 18 stycznia 2002 r. w sprawie ustalenia zryczałtowanych opłat za usługi związane wykonaniem reprodukcji materiałów z PODGiK
Opis, forma załatwienia
- Jeśli nadanie mapie cech dokumentu wymaga wprowadzenia stosownej zmiany w rejestrze ewidencji gruntów, w pok. 206 dostępny jest wniosek łączący wprowadzenie zmiany z późniejszym nadaniem mapie cech dokumentu. W celu ułatwienia kontaktu prosimy o podanie numeru telefonu.
- Odbiór map może być dokonany osobiście przez wnioskodawcę w pok. 206 w terminie uzgodnionym przy składaniu dokumentacji lub za pośrednictwem doręczycieli/poczty.
Wymagane dokumenty
Wniosek składa właściciel, osoba fizyczna lub prawna, w której władaniu znajduje się grunt, budynek lub lokal oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, organy administracji rządowej i jednostki samorządu terytorialnego, które mają interes prawny w tym zakresie.
Opłaty
Opłata za nadanie mapie cech dokumentu upoważniającego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej lub niezbędnego w postępowaniu sądowym (zgodna z w/w rozporządzeniem Ministra Infrastruktury):
- za pierwszy egzemplarz - 14,00 PLN
- za każdy następny egzemplarz - 3,00 PLN
Opłaty wnoszone są na konto Starostwa Powiatowego w Radomiu w kasie - pok.133 lub ul. Graniczna 24 pok. 208 oraz w 55 1160 2202 0000 0005 7045 5747
Druk opłaty dostępny jest w Wydziale Geodezji, Kartografii Katastru i Nieruchomości, ul. Graniczna 24 - pok.206, I piętro.
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Geodezji, Kartografii Katastru i Nieruchomości, ul. Graniczna 24, pok. 206, I piętro, tel (048) 36-55-801 wew. 406 w godzinach pracy urzędu
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Termin odpowiedzi
7 dni
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 10‑10‑2013 08:41:00
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 10‑10‑2013 08:41:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|