Wpis, rozszerzenie wpisu i zmiany we wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów


Wpis, rozszerzenie wpisu i zmiany we wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów

Dokonanie wpisu lub rozszerzenie zakresu wpisu, lub zmiana we wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów.

Wymagane dokumenty:

1) Wniosek o dokonanie wpisu lub rozszerzenie zakresu wpisu, lub zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów wraz z oświadczeniem przedsiębiorcy potwierdzającym, że:

- dane zawarte we wniosku są kompletne i zgodne z prawdą,

- wnioskodawca zna i spełnia warunki do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.

Jeżeli w sprawie ustanowiono pełnomocnika (może to być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) niezbędny jest dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa za wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów – 412 .

Opłata skarbowa za rozszerzenie wpisu (zakresu badań technicznych) do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów – 206 zł.

Pozostałe zmiany w rejestrze - bez opłat.

Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) – 17 zł.

Opłata skarbowa za wydanie aktualnego zaświadczenia – w przypadku zmiany danych zawartych w rejestrze przedsiębiorców powodujących zmianę danych zawartych w zaświadczeniu (z wyłączeniem wpisu do rejestru i rozszerzenia zakresu tego wpisu) - 17zł.

Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) – 17 zł.

 

Opłat skarbowych można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Radomiu  bądź bezpośrednio
w kasie Starostwa Powiatowego w Radomiu:

52 1240 3259 1111 0010 1340 6544

Urząd Miejski w Radomiu

Bank PEKAO SA II O/RADOM

 

Miejsce składania dokumentów:

Starostwo Powiatowe w Radomiu ul. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom pokój nr. 15

 

 

 Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu za pośrednictwem Starosty Radomskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji.

 

Podstawa prawna:

1) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.

2) Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców.

3) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie wzorów dokumentów wymaganych dla wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia stacji kontroli pojazdów.

 

Wniosek

13‑09‑2022 13:16:03
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Pełnomocnictwo

13‑09‑2022 13:17:13
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  13‑09‑2022 13:14:26
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Mąkosa
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807
, w dniu:  13‑09‑2022 13:14:26
Data ostatniej aktualizacji:
20‑10‑2022 10:41:00
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive