Mapa serwisu
- Starostwo Powiatowe w Radomiu
- Bezpośrednie numery telefonów
- Rachunki bankowe
- Władze Powiatu
- Zarząd Powiatu
- Protokoły Zarządu Powiatu
- Kontrole
- Protokół z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Powiatu Radomskiego za 2023r. z dnia 21.02.205r.
- Sprawozdanie z kontroli Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego z dnia 28.06.2023r.
- Wystąpienie Pokontrolne z kontroli problemowej przeprowadzonej w trybie zwykłym w Starostwie Powiatowym w Radomiu z dnia 29.01.2024r.
- Protokół z kontroli realizacji zadań obronnych w 2023 r. z dnia 23.10.2023r.
- Wystąpienie pokontrolne dotyczące prawidłowości wykorzystania dotacji przekazanej na realizację zadania pn. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej umieszczonych w okresie epidemii COVID-19" 18-11-2022
- Wystąpienie pokontrolne dotyczące prawidłowości wykorzystania dofinansowania na zadanie polegające na przebudowie dwóch odcinków drogi powiatowej nr 3531W Kuczki - Kazimierówka - Skaryszew (III etap) 17-08-2023
- Wystąpienie pokontrolne z realizacji zadań finansowych z Funduszu Przeciwdziałania COVID - 19. 07-12.2022
- Protokół kontroli Państwowej Inspekcji Pracy
- Wystąpienie pokontrolne Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego 30.09.2021
- Kontrola Archiwum Państwowego w Radomiu 22-09-2021
- Protokół kontroli przeprowadzonej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- Protokół kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Powiatu Radomskiego za okres 2020r. w powiązaniu z bilansem zamknięcia 2019r i otwarcia 2021r.
- Projekt wystąpienia pokontrolnego z dnia 31 lipca 2017 r., znak WK-IV.431.26.2017, w sprawie kontroli wykorzystania dotacji otrzymanej w 2016 roku w rozdziale 85202 - Domy pomocy społecznej, na dofinansowanie zadań dotyczących funkcjonowania domów pomocy społecznej, będących jednostkami organizacyjnymi Powiatu radomskiego.
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 18.10-04.11.2016 r., prawidłowość obliczania składek na ubezpieczenie społeczne i innych składek
- Kontrola Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Placówce Zamiejscowej w Radomiu w okresie od 02.02 - 06.02.2004r.
- Kontrola Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Oddział w Delegaturze - Placówce Zamiejscowej w Radomiu w dniach od 10.02 - 13.02.2004r.
- Kontrola Państwowej Inspekcji Pracy z dnia 06.08.2004r.
- Kontrola Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Delegatury w Radomiu - Oddział Rozwoju Regionalnego z dnia 20 i 22 grudnia 2004 roku
- Kontrola przeprowadzona przez Regionalną Izbę Obrachunkową z dnia 29 lipca 2005 roku
- Informacja pokontrolna 'Wrównywanie szans edukacyjnych poprzez stypendia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2006/2007 - 07.01.2007
- Protokół kontroli problemowej - legalność działania administracji geodezyjnej i kartograficznej 20.02 - 12.03.2007
- Protokół kontroli podatkowej przeprowadzonej w Starostwie Powiatowym w Radomiu - 25.05.2007r
- Informacja pokontrolna z realizacji projektu" Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez stypendia dla studentów w roku akademickim 2005/2006" 15-20.02.2007
- Informacja pokontrolna z realizacji projektu" Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez stypendia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2005/2006" 15-20.02.2007
- Protokół kontroli płatnika składek 23.01 - 05.02.2007r
- Informacja pokontrolna z kontroli realizacji projektu "Rozbudowa mostu nad rzeką Radomką na drodze powiatowej 34418 Bartodzieje - Jastrzębia" - 24-09 01-10-2007r
- Protokół z kontroli problemowej mającej na celu ustalenia rzeczywistego stanu realizacji przez Starostwo zadań z zakresu administracji rządowej 31.10 - 14.11.2007r
- Uchwała RIO w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Radomskiego projekcie budżetu na rok 2008
- Pismo Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie dotyczące protokołu z kontroli z dnia 18.08.2008r.
- Protokół kontroli archwium zakładowego
- Informacja pokontrolna na zakończenie ralizacji projektu 'podniesienie znajmości języka obcego dla parcowników administracji samorządowej w Powiecie Radomskim'
- Protokół kontroli doraźnej prowadzenia zasobu geodezyjnego
- Protokół z kontroli doraźnej dotyczącej prawidłowości prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego prowadzonej w dniach 13 i 14.05.2008r
- Informacja pokontrolna Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych - 01-09-2008
- Wystąpienie pokontrolne Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej z 22.12.2008r.
- Protokół z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Starostwa Powiatowego w Radomiu za okres od 01.01.2008 do 31.12.2008r
- Protokół z kontroli problemowej przeprowadzonej w dniach 15.12.2008 roku do dnia 16.01.2009 roku w Starostwie Powiatowym w Radomiu
- Protokół kontroli przeprowadzonej w okresie od 12.05. do 17.06.2009r dotyczącej funkcjonowania zakładów opiekuńczo - leczniczych
- Protokół kontroli Starostwa Powiatowego w Radomiu przeprowadzonej przez Najwyższą Izbę Kontroli w okresie od 20 listopada do 14 grudnia 2009 roku
- Protokół kontroli problemowej w zakresie realizacji dochodów oraz wykorzystania dotacji otrzymanej z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
- Protokół kontroli dotyczącej 'Ochrony interesów klientów zakładów ubezpieczeń i funduszy emerytalnych'
- Dokumentacja z kontroli przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Pracy w Powiatowym Zarządzie Dróg Publiczych w Radomiu w dniach 13,14,15-10-2010
- Kontrola przeprowadzona przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w Powiatowym Zarządzie Dróg Publicznych w Radomiu w dniach 26-28-10-2010r. w sprawie przebudowy drogi powiatowej 3553W
- Protokół kontroli płatnika składek
- Informacja pokontrolna Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych dotycząca kontroli zadania pn. 'Przebudowa układu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 3506W Jankowice - Gulin - Zakrzew ...'
- Protokól kontroli projektu pn. 'Przebudowa drogi powiatowej nr 3522W Pionki - Podgóra na odcinku Pionki - Helenów'
- Protokół z kontroli problemowej stanu przygotowań powiatu radomskiego w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej
- Kontrola archiwum zakładowego
- Protokół kontroli problemowej w sprawie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej dot. prawidłowości prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Protokół z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Starostwa Powiatowego w Radomiu za 2012 r.
- Wystąpienie pokontrolne NIK w sprawie lokalizacji i budowy lądowych farm wiatrowych
- Protokół kontroli problemowej Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w zakresie prawidłowości prowadzenia ewidencji gruntów i budynków
- Wystąpienie pokontrolne w zakresie oceny poprawności udokumentowania oraz rozliczenia środków na zasiłki dla bezrobotnych
- Projekt wystąpienia pokontrolnego z kontroli dotyczącej trybu załatwiania wnioksów o wywłaszczenie nieruchomości oraz prawidłowości formalnoprawnej wydawanych decyzji w sprawach wywłaszczeń
- Wystąpienie pokontrolne NIK w sprawie zamykania i rekultywacji składowisk odpadów niespełniająych wymagań prawnych
- Projekt wystąpienia pokontrolnego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie dotyczący wykorzystania dotacji otrzymanej MUW na realizację wydatków z dnia 30.12.2014r.
- Wystąpienie pokontrolne Głównego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w sprawie ustalenia wykonania i egzekwowania obowiązku rozbiórki lub przeniesienia w inne miejsce tymczasowych obiektów budowlanych z 21.08.2015r.
- Protokół kontroli archiwum zakładowego
- Sprawozdanie z kontroli realizacji zadań administracji rządowej z zakresu prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Wystąpienie pokontrolne oceny stanu realizacji zadań planistyczno - organiacyjnych z zakresu obrony cywilnej
- Protokół z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Starostwa Powiatowego w Radomiu za okres od 01.01.2016 do 31.12.2016r. w powiązaniu z bilansem zamknięcia 2015r. i otwarcia 2017r.
- Rada Powiatu
- Plan pracy Rady Powiatu w Radomiu
- Porządek sesji Rady Powiatu
- Protokoły sesji Rady Powiatu
- Projekty uchwał
- 2025 rok
- 2024 rok
- VII sesja Rady Powiatu w Radomiu 27 listopada 2024r.
- VI sesja Rady Powiatu w Radomiu 4 października 2024r.
- V sesja Rady Powiatu w Radomiu 30 sierpnia 2024r.
- IV nadzwyczajna sesja Rady Powiatu w Radomiu 8 lipca 2024r.
- III sesja Rady Powiatu w Radomiu 25 czerwca 2024r.
- II sesja Rady Powiatu w Radomiu 15 maja 2024r.
- LXV sesja Rady Powiatu w Radomiu 17 kwietnia 2024r.
- LXIII sesja Rady Powiatu w Radomiu 24 stycznia 2024r.
- 2023 rok
- 2022 rok
- 2021 rok
- XXXVIII sesja Rady Powiatu 29 grudnia 2021r.
- XXXVI sesja Rady Powiatu 26 listopada 2021r.
- XXXV sesja Rady Powiatu 15 października 2021r.
- XXXIV sesja Rady Powiatu 17 września 2021r.
- XXXII sesja Rady Powiatu 28 czerwca 2021r.
- XXX sesja Rady Powiatu 30 kwietnia 2021r.
- XXVIII sesja Rady Powiatu 12 marca 2021r.
- XXVII sesja Rady Powiatu 29 stycznia 2021r.
- XXVI sesja Rady Powiatu 28 grudnia 2020r.
- XXIV sesja Rady Powiatu 27 listopada 2020r.
- XXII sesja Rady Powiatu 21 września 2020r.
- XXI sesja Rady Powiatu w Radomiu 28 sierpnia 2020r.
- XX sesja Rady Powiatu w Radomiu 13 lipca 2020r.
- XIX sesja Rady Powiatu w Radomiu 19 czerwca 2020r.
- XVIII sesja Rady Powiatu w Radomiu 24 kwietnia 2020r.
- XVII sesja Rady Powiatu 13 marca 2020r
- XVI sesja Rady Powiatu 31 stycznia 2020r
- XV sesja Rady Powiatu 20 grudnia 2019r
- XIV sesja Rady Powiatu 29 listopada 2019r
- XIII sesja Rady Powiatu 28 października 2019r
- XII sesja Rady Powiatu 23 września 2019r
- XI sesja Rady Powiatu 26 sierpnia 2019r
- X sesja Rady Powiatu 12 lipca 2019r
- IX sesja Rady Powiatu 28 czerwca 2019r
- VIII sesja Rady Powiatu 24 maja 2019r
- VI sesja Rady Powiatu 22 marca 2019r
- V sesja Rady Powiatu 1 lutego 2019r
- Nadzwyczajna sesja Rady Powiatu (IV) 14 stycznia 2019r
- III sesja Rady Powiatu w Radomiu 21 grudnia 2018 r.
- II sesja Rady Powiatu w Radomiu 29 listopada 2018 r.
- Interpelacje i zapytania Radnych
- Komisje
- Komisja Rewizyjna
- Komisja Budżetu i Finansów
- Komisja Administracji, Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności
- Komisja Edukacji, Kultury, Kultury Fizycznej i Sportu
- Komisja Rozwoju Powiatu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Komisja Zdrowia i Pomocy Społecznej
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
- Harmonogram spotkań Komisji
- Protokoły posiedzeń Komisji
- Komisja Rewizyjna
- Komisja Administracji, Porządku Publicznego, Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności
- Komisja Edukacji, Kultury, Kultury Fizycznej i Sportu
- Komisja Zdrowia i Pomocy Społecznej
- Komisja Rozwoju Powiatu, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Komisja Budżetu i Finansów
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
- Postanowienia Komisarza Wyborczego
- Transmisja na żywo
- Retransmisje sesji Rady Powiatu
- XXXVIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXVII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXVI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXV Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXIV Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXXI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXX Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXIX Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXVIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXVII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXVI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXV Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXIV Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XXI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XX Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XIX sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XVIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu cz.1
- XVIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu cz. 2
- XVII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XVI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XV Sesja Rady Powiatu w Radomiu cz.1
- XV Sesja Rady Powiatu w Radomiu cz.2
- XIV Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- XI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- X Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- IX Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- VIII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- VII Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- VI Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- V Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- Nadzwyczajna sesja Rady Powiatu w Radomiu
- III Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- II Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- I Sesja Rady Powiatu w Radomiu
- Konsultacje społeczne
- Strategia Zrównoważonego Rozwoju Powiatu Radomskiego do 2030 roku
- Statut i Regulamin
- Budżet
- Sprawozdania finansowe
- Majątek powiatu
- Raport o stanie powiatu
- Jednostki Organizacyjne
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
- Dom Pomocy Społecznej w Jedlance
- Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Jedlance
- Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
- Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital w Iłży
- Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Zespół Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. M. Skłodowskiej - Curie w Pionkach
- Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Iłży
- Zespół Szkół w Pionkach
- Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Iłży
- Zespół Szkół i Placówek w Chwałowicach
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Radomiu
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Iłży
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pionkach
- Powiatowy Urząd Pracy
- Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Wierzbicy
- Powiatowy Instytut Kultury
- Powiatowe Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Krzyżanowicach
- Oświadczenia Majątkowe
- Oświadczenia majątkowe Radnych
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2024 rok składane na początek kadencji
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2023 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2023 rok składane na koniec kadencji
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2022 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2021 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2020 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2019 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2018 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2018 rok składane na początek kadencji
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2018 rok składane na koniec kadencji
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2017 rok
- Oświadczenia Majątkowe Radnych za 2016 rok
- Oświadczenia majątkowe innych osób
- Oświadczenia majątkowe pracowników - 2025 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2024 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2023 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2022 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2021 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2020 rok
- Oświadczenia Majątkowe Pracowników - 2019 rok
- Oświadczenia majątkowe Radnych
- Struktura urzędu
- Załatw sprawę
- Klauzula informacyjna (RODO)
- Edukacja
- Skierowania uczniów do szkół specjalnych lub ośrodka
- Dotowanie szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych
- Łączenie szkół w zespoły
- Nadanie placówkom niepublicznym statusu szkół publicznych
- Nawiązywanie stosunków pracy z dyrektorami szkół i placówek oświatowych
- Ocena cząstkowa pracy dyrektorów
- Opracowywanie preliminarzy dochodów i wydatków jednostek oświatowych
- Opracowywanie projektu planów dochodów i wydatków budżetowych
- Opracowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie placówek oświatowych
- Powierzanie stanowisk dyrektora szkół i placówek oświatowych, konkursy na stanowiska dyrektora
- Przeprowadzenie egzaminów dla nauczycieli kontraktowych na stopień nauczyciela mianowanego
- Przyznawanie nagród dla dyrektorów placówek oświatowych i dodatków dla nauczycieli
- Przyznawanie nagród jubileuszowych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- Rejestracja zarządzeń dyrektorów w sprawie zmian w budżecie i uwzględnienie ich w planie finansowym
- Skierowania nieletnich do młodzieżowych ośrodków wychowawczych
- Skreślenie wpisu z rejestru niepublicznych placówek oświatowych
- Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych analiz wykonania budżetu przez jednostki oświatowe
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami oświatowymi
- Ustalanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków dla jednostek oświatowych
- Ustalanie planu sieci publicznych szkół ponadgimnazjalnych
- Ustalanie regulaminu płacowego dla nauczycieli
- Uzupełnianie tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych
- Wpis do ewidencji niepublicznych placówek oświatowych
- Wydawanie aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego
- Zakładanie szkół i placówek oświatowych
- Zatwierdzanie arkuszy organizacji szkół i placówek oświatowych
- Nieruchomości, Geodezja
- Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz trwałego zarządu
- Gleboznawcza klasyfikacja gruntów
- Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa - dzierżawa, najem, użytkowanie
- Nadawanie mapie cech dokumentu
- Nieodpłatne przeniesienie własności działki
- Nieodpłatne przeniesienie własności działki siedliskowej
- Obrót nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Radomskiego - sprzedaż lub oddanie w użytkowanie
- Ochrona znaków geodezyjnych
- Ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości
- Orzekanie o obowiązku rekultywacji gruntów zdegradowanych i ustalanie jej kierunku
- Postępowanie scaleniowe lub wymienne
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- Przyjmowanie zbiorów danych lub innych materiałów celem dokonania weryfikacji pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii
- Przyjęcie, potwierdzenie i opracowanie zgłoszenia prac geodezyjnych lub kartograficznych dla wykonawcy prac geodezyjnych lub kartograficznych
- Opatrzenie dokumentów przeznaczonych dla podmiotów na rzecz których wykonywane były prace odpowiednimi klauzulami urzędowymi
- Roszczenie o oddanie w użytkowanie wieczyste gruntu
- Udostępnianie zasobu geodezyjno-kartograficznego
- Udostępnienie danych z rejestru cen i wartości nieruchomości
- Udzielanie zgody na dysponowanie terenem w celach budowlanych gruntów stanowiących własność Skarbu
- Ustalenie odszkodowania za działki gruntu wydzielone pod drogi gminne, powiatowe, wojewódzkie i kraj
- Ustalenie odszkodowania za działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne
- Ustanawianie i wygaszanie prawa trwałego zarządu
- Uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- Uznanie nieruchomości za mienie gminne bądź wspólnotę gruntową
- Wykonywanie wypisów i wydawanie informacji z rejestru
- Wykonywanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów
- Wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
- Wywłaszczenie nieruchomości
- Zaświadczenie do celów emerytalno rentowych
- Zmiana danych w rejestrze ewidencji gruntów
- Zmiana stawki procentowej opłaty z tytułu trwałego zarządu
- Zmiana stawki procentowej opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości
- Zwrot wywłaszczonych nieruchomości
- Ochrona Środowiska
- Ochrona powietrza
- Gospodarka odpadami
- Leśnictwo, łowiectwo, ochrona przyrody
- Decyzja nakazująca właścicielom lasów wykonanie obowiązków w zakresie trwałego utrzymania lasów
- Decyzja o przekwalfikowaniu gruntów rolnych na leśne z tyt. zalesień PROW
- Decyzja o odłowie lub odstrzale redukcyjnym zwierzyny łownej
- Decyzja o przekazaniu praw i obowiązków związanych z prowadzeniem uprawy leśnej oraz ekwiwalentu
- Decyzja o usunięciu drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów
- Decyzja o wstrzymaniu wypłaty ekwiwalentu
- Decyzja określająca zadania właścicieli lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa
- Decyzja określająca zadania z zakr. gospodarki leśnej wydana na podstawie inwentaryzacji stanu lasów
- Decyzja w sprawie nałożenia kary pieniężnej za usunięcie drzew, krzewów z gruntów własności gminy
- Decyzja w sprawie przyznania środków na całkowite lub częściowe pokrycie kosztów zalesienia gruntów
- Decyzja w sprawie przyznania środków na pokrycie kosztów przebudowy drzewostanu
- Decyzja w sprawie uznania lasu za ochronny
- Decyzja w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń planu urządzenia lasów niepaństwowych
- Decyzja w sprawie wykonania zabiegów w ramach powszechnej ochrony lasów
- Decyzja w sprawie zmiany lasu na użytek rolny
- Decyzja wstrzymująca wypłatę ekwiwalentu i nakazująca jego zwrot w przyp. zniszczenia uprawy leśnej
- Decyzja wyrażająca zgodę na przetrzymywanie zwierzyny łownej
- Decyzja zezwalająca na ponadnormatywne pozyskanie drewna w lasach nie stanowiących własności Skarbu
- Decyzja zezwalająca na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych
- Decyzja zezwalająca na usunięcie drzew, krzewów z gruntów własności gminy
- Rejestracja zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom
- Wniosek o wydanie zaświadczenia
- Zgłoszenie do cechowania drewna
- Gospodarka wodna
- Decyzja w sprawie rozwiązania spółki wodnej
- Decyzja w sprawie rozwiązania zarządu spółki wodnej i wyznaczenie osoby pełniącej jego obowiązki
- Decyzja w sprawie stwierdzenia nieważności uchwał organów spółki wodnej
- Decyzja w sprawie ustalenia świadczeń dla osób niebędących członkami spółki wodnej
- Decyzja w sprawie ustanowienia Zarządu Komisarycznego spółki wodnej na czas oznaczony
- Decyzja zatwierdzająca lub odmawiająca zatwierdzenia statutu spółki wodnej
- Wydawanie kart wędkarskich
- Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- Geologia
- Sprawy Budowlane
- Decyzja o niezbędności wejścia
- Pozwolenie na budowę budynku mieszkalnego
- Pozwolenie na budowę dowolnego obiektu
- Pozwolenie na rozbiórkę
- Przeniesienie pozwolenia na budowę (rozbiórkę)
- Stwierdzenie wygaśnięcia decyzji pozwolenia
- Uzgodnienie decyzji z zakresu zagospodarowania przestrzennego
- Wydanie potwierdzonej kopii dokumentu
- Wydanie zarejestrowanego dziennika budowy
- Zaświadczenie o samodzielności lokalu
- Zatwierdzenie projektu budowlanego
- Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
- Zgłoszenie robót rozbiórkowych nie wymagających pozwolenia na rozbiórkę
- Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części
- Zgoda na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
- Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę
- Sprawy Komunikacyjne
- Prawa Jazdy
- Jak załatwić sprawę w Referacie Praw Jazdy
- Wydawanie praw jazdy
- Wymiana prawa jazdy w związku ze zmianą danych
- Wydanie wtórnika prawa jazdy lub pozwolenia do kierowania tramwajem
- Potwierdzenie posiadania świadectwa kwalifikacji zawodowej
- Wymiana prawa jazdy wydanego za granicą, na polskie prawo jazdy
- Wydawanie międzynarodowego prawa jazdy
- Zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
- Przywrócenie cofniętych uprawnień
- Zwrot zatrzymanego prawa jazdy – status dłużnika alimentacyjnego
- Zwrot zatrzymanego prawa jazdy zatrzymanego za przekroczenie 50km/h w terenie zabudowanym
- Zwrot zatrzymanego prawa jazdy
- Wydanie zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami
- Udzielanie pełnomocnictwa
- Zgoda rodzica / opiekuna
- Rejestracja pojazdów
- Rejestracja pojazdów - informacje podstawowe
- Rejestracja pojazdu fabrycznie nowego zakupionego w kraju
- Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terenie kraju
- Rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy
- Rejestracja czasowa pojazdu na wniosek właściciela
- Rejestracja pojazdu zabytkowego
- Zawiadomienie o zbyciu pojazdu / Zgłoszenie sprzedaży
- Wydanie dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez Policję / ITD
- Dopisanie adnotacji do dowodu rejestracyjnego
- Wymiana dowodu rejestracyjnego
- Wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego/pozwolenia czasowego
- Wydanie wtórnika znaku legalizacyjnego
- Wymiana tablic rejestracyjnych / wtórnik tablic (y) rejestracyjnej (ych)
- Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej do oznaczenia bagażnika
- Wyrejestrowanie pojazdu – kasacja / kradzież
- Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu
- Czasowe wycofanie z ruchu samochodu osobowego
- Wydanie decyzji o nadaniu i umieszczeniu cech identyfikacyjnych
- Wydanie zgody na wykonanie i umieszczenie tabliczki znamionowej zastępczej
- Wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa/napędu pojazdu
- Stacje kontroli pojazdów
- Transport drogowy rzeczy i osób
- Wydawanie licencji w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy oraz licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
- Zawieszenie wykonywania transportu drogowego
- Wydawanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego
- Wydawanie zaświadczeń w krajowym transporcie drogowym na przewozy na potrzeby własne
- Zezwolenie na wykonywanie regularnych/regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym
- Plan kontroli w zakresie transportu i schemat procedur kontroli na 2025
- Nowe obowiązki dla przewoźników drogowych
- Nowe wymogi dotyczące licencji na przewóz osób samochodem osobowym i pojazdem powyżej 7 do 9 osób łącznie z kierowcą
- Druk oświadczenia o liczbie osób zatrudnionych w roku 2024
- Ośrodki szkolenia kierowców
- Wpis, rozszerzenie wpisu i zmiany we wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców
- Wydanie poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań dla przedsiębiorcy prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców
- Wpis do ewidencji podmiotów prowadzących szkolenie (szkoły, jednostki wojskowe i jednostki organizacyjne podległe lub nadzorowane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych)
- Wpis/zmiana wpisu do ewidencji instruktorów/wykładowców
- Przedłużenie ważności legitymacji instruktora
- Wymiana legitymacji instruktora
- Wydanie wtórnika legitymacji instruktora
- Wykaz Ośrodków Szkolenia Kierowców
- Zdawalność WORD z podziałem na OSK
- Ogólny schemat kontroli Ośrodków Szkolenia Kierowców
- Informacja o zbliżającym się terminie egzaminu na instruktora
- Prawa Jazdy
- Sprawy Społeczne
- Sport, Kultura Fizyczna
- Ochrona konsumentów
- Archiwum zakładowe
- Sygnaliści
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Zamówienia Publiczne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Rejestr Wniosków o pozwolenie na budowę
- Rejestr zgłoszeń budowlanych
- Prawo lokalne
- Programy zdrowotne
- Program profilaktyki zdrowotnej pn. „Program polityki zdrowotnej w zakresie szczepień ochronnych przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu dla mieszkańców Powiatu Radomskiego na lata 2024-2026"
- Program profilaktyki i wczesnego wykrywania nadwagi i otyłości wśród dzieci klas IV-VIII, uczniów szkół podstawowych z terenu Powiatu Radomskiego na lata 2022-2023
- Uchwała Nr 985/2022 Zarządu Powiatu radomskiego z dnia 2 listopada 2022 roku w sprawie: rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na wybór na lata 2022 i 2023 realizatora programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki i wczesnego wykrywania nadwagi i otyłości wśród dzieci klas IV-VIII, uczniów szkół podstawowych z terenu Powiatu Radomskiego, na lata 2022-2023”
- Ochrona danych osobowych
- Komunikaty
- Rok 2023
- Archiwalne
- Program Ochrony Środowiska Powiatu Radomskiego
- Plan Gospodarki Odpadami Powiatu Radomskiego
- Informacja o aktualizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego na lata 2007 – 2011 z uwzględnieniem lat 2012 – 2015
- Numer konta dla wpłat gotówką opłaty skarbowej z terenu powiatu radomskiego
- Rozporządzenie Nr 63 Wojewody Mazowieckiego w sprawie pomników przyrody położonych na terenie powiatu radomskiego
- Interaktywna mapa docelowego układu autostrady A-2 i dróg ekspresowych
- Roczny plan kontroli zarządczej na 2011 rok
- Konsultacje Projektu Rocznego Programu Współpracy Powiatu Radomskiego z Organizacjami Pozarządowymi oraz Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego w 2013 roku
- Informacja dla Ośrodków Szkolenia Kierowców w sprawie wejścia w życie z dniem 19.01.2013r. ustawy o kierujących pojazdmi
- Ogłoszenie Starosty Radomskiego w sprawie projektu planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Powiatu Radomskiego
- Starosta Radomski ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w latach 2014 - 2018
- Informacja Ministra Infrastruktury i Rozwoju z ddnia 12 marca 2014r.
- Zawiadomienie o wszczęciu z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu dokumentu strategicznego pn. 'Zintegrowany system transportu zbiorowego w Radomskim Obszarze Funkcjonalnym (ROF)
- Zintegrowany program zarządzania zasobami przyrodniczymi i wodnymi ROF
- Zarządzenie Burmistrza Miasta Pionki w sprawie skrócenia czasu pracy Urzędu Miasta Pionki w dniu 03.04.2015r.
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych, których celem jest okreslenie obaszrów, na których nie istnieje odpowiednia infrastruktura NGA
- Ogłoszenie Starosty Radomskiego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu aktualizacji planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Powiatu Radomskiego
- Zawiadomienie o zakończeniu postępowania dowodowego na żądanie części mieszkańców wsi Odechowiec
- Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji społecznych wśród mieszkańców powiatu radomskiego w sprawie aktualizacji "Planu zrównoważanego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla powiatu radomskiego".
- Stanowisko Rady Powiatu w Otwocku w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Stanowisko Rady Powiatu Sołeckiego w sprawie planów podziału administracyjnego województwa mazowieckiego
- Stanowisko Rady Gminy Sanniki w sprawie zamiaru podziału statystycznego województwa mazowieckiego
- Uchwała Rady Miasta Ciechanów w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Stanowisko Rady Powiatu w Lipsku w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Uchwała Rady Gminy Załuski w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Stanowisko Rady Powiatu Łosieckiego w sprawie podziału Województwa Mazowieckiego
- Starosta Radomski orzeka o uznaniu za mienie gromadzkie nieruchomości położonej w miejscowości Augustów gmina Pionki
- Uchwała Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim w sprawie zajęcia stanowiska dotyczącego podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Stanowisko Rady Miejskiej w Lipsku w sprawie poparcia dla podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Apel powiatu żuromińskiego w sprawie podziału województwa mazowieckiego
- Oświadczenie Rady Gminy Siemiątkowo w sprawie podziału statystycznego województwa mazowieckiego
- Uchwała Rady Gminy Jasieniec w sprawie poparcia dla podziału statystycznego województwa mazowieckiego
- Oświadczenie Rady Miejskiej w Iłży w sprawie podziału statystycznego województwa mazowieckiego
- Rezolucja Rady Miejskiej w Drobinie w sprawie oświadczenia dotyczącego poparcia do zamiaru podziału statystycznego Województwa Mazowieckiego
- Konkursy na wolne stanowiska
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Klauzula informacyjna dla osób fizycznych ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Radomiu
- Zarządzenie Nr 20/12 Starosty Radomskiego w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Radomiu
- Konkursy na wolne stanowiska - aktualne
- Podinspektor w Wydziale Finansowym
- Kierownik Referatu
- Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Lekarze różnych specjalizacji w SPZZOZ w Pionkach
- Ogłoszenie o naborze- referent w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- INSPEKTOR w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Inspektor kontroli dokumentacji geodezyjno kartograficznej
- Referent w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Konkursy na wolne stanowiska - archiwalne
- 2024
- ogłoszenie o konkursie na stanowisko: Pielęgniarki Oddziałowej Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital w Iłży
- Dyrektor Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Krzyżanowicach
- Ordynator Oddziału Chirurgii Ogólnej SPZZOZ-Szpitala w Iłży
- Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- Pielęgniarka Oddziałowa SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Referent w Wydziale Komunikacji
- referent w Wydziale Komunikacji
- Zastępca Dyrektora Wydziału Budownictwa i Architektury
- Ordynator Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Główny Księgowy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Iłży
- 2023
- Pielęgniarka Oddziałowa Bloku Operacyjnego w SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Konkurs ofert na zawarcie umowy zlecenia o udzielanie pielęgniarskich świadczeń zdrowotnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek w Chwałowicach
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- Położna Oddziałowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z opieką nad noworodkiem (rooming in) SP ZZOZ Szpitala w Iłży
- Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- Ogłoszenie o naborze - podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska , Leśnictwa i Rolnictwa
- Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska , Leśnictwa i Rolnictwa
- Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital w Iłży
- Dyrektor Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Radomiu
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy
- Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Pionkach
- Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pionkach
- Ordynator Oddziału Chorób Wewnętrznych - SPZOZ Szpital w Iłży
- Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Ordynator Oddziału Chorób Wewnętrznych - SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Podinspektor w Wydziale Inwestycji
- Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Chorób Wewnętrznych w SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w SP ZZOZ Szpital w Iłży
- Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Iłży
- Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Chorób Wewnętrznych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha I Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Rehabilitacji Stacjonarnej w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha I Marii Kaczyńskich - Pary Prezydenckiej
- Podinspektor w Wydziale Komunikacji
- Podinspektor w Wydziale Komunikacji
- Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- 2022
- Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa SP ZZOZ Szpitala w Iłży
- Referent w Wydziale Finansowym
- Kierownik Powiatowego Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Krzyżanowicach
- Dyrektor Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Krzyżanowicach
- Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im.Stanisława Staszica w Iłży
- Podinspektor w Wydziale Komunikacji
- Naczelna Pielęgniarek SPZZOZ Szpitala w Iłży
- Starszy referent - specjalista ds. kadr i płac w Zespole Szkól im. Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach
- Referent w Biurze Kadr i Szkoleń
- Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- Referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- GEODETA
- Podinspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- Podinspektor w Wydziale Finansowym
- Główny specjalista
- Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Iłży
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Dyrektor Wydziału Edukacji
- Główny księgowy w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Iłży
- Naczelna Pielęgniarka SPZZOZ Szpitala w Iłży
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- starszy referent w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Iłży
- GEODETA
- Dyrektor Zespołu Szkół w Pionkach
- 2021 rok
- Specjalista ds. płacowo-księgowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chwałowicach
- Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wierzbicy
- Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek w Chwałowicach
- Inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Referent w Wydziale Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Ogłoszenie o konkursie na wolne stanowisko inspektora w Wydziale Inwestycji
- Geodeta
- Geodeta
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jedlance
- Inspektor w Wydziale Geodezji Kartografii Katastru i Nieruchomości
- Główny/a/ Ksiegowy/a/ w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Chwałowicach
- 2020 rok
- Referent w Wydziale Finansowym
- Podinspektor w Wydziale Komunikacji
- Referent w Wydziale Finansowym
- Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Inspektor w Wydziale Promocji i Rozwoju
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Inspektor w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
- Inspektor w Wydziale Promocji i Rozwoju
- Inspektor w Wydziale Komunikacji
- Podinspektor w Wydziale Finansowym
- Ratownik medyczny z uprawnieniami kierowcy w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach
- Referent w Wydziale Finansowym
- Dyrektor Domu pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Referent w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Geodeta
- Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach zatrudni: lekarza specjalistę w dziedzinie chorób wewnętrznych, lekarza specjalistę w dziedzinie okulistyki, lekarza specjalistę w dziedzinie dermatologii, lekarza specjalistę w dziedzinie chirurgii, pielęgniarki
- Geodeta
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Lekarze specjaliści w dziedzinie: kardiologii, neurologii, gastroenterologii, otorynolaryngologii, ortopedii i traumatologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Referent w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
- Radca prawny - 0,5 etatu
- Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jedlance
- Referent w Wydziale Finansowym
- 2019 rok
- Główny księgowy - Międzypowiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Radomiu z siedzibą w Iłży
- Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital w Iłży
- Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru
- Główny księgowy w Zespole Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach
- Radca prawny - 0,5 etatu
- Inspektor ds BHP - 0,5 etatu
- Audytor wewnętrzny
- Audytor wewnętrzny
- Geodeta w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Architektury
- Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach
- Inspektor w Wydziale Organizacji i Nadzoru
- 2024
- Informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
- Praktyki studenckie
- Nabór na funkcje w Powiatowej Komisji Lekarskiej Nr 1 w Radomiu - kwalifikacja wojskowa
- Stypendia dla studentów szkoły wyższej na kierunku lekarskim i pielęgniarstwa
- Organizacje pozarządowe - współpraca
- Ochrona środowiska, leśnictwo i rolnictwo
- Historyczne zanieczyszczenia powierzchni ziemi
- Informacje dotyczące zmiany ustawy o odpadach
- Wykaz informacji o środowisku
- Decyzja nr 8/2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Radom w sprawie ustalenia terminów dyżurów Specjalistów do spraw lasów niepaństwowych w urzędach gmin w roku 2023
- Rejestr terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów, na których występują te ruchy w powiecie radomskim
- Informacje o instalacjach wytwarzających pola elektromagnetyczne objętych obowiązkiem zgłoszenia
- Program usuwania azbestu na lata 2008 - 2032 dla Powiatu Radomskiego
- Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radomskiego za lata 2018-2019
- Uproszczone Plany Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- Starosta Radomski zatwierdza Uproszczone Plany Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych w granicach administracyjnych Gminy Pionki oraz Gminy Miasta Pionki o łącznej powierzchni ogółem wynoszącej 1101,16 ha sporządzonych na okres od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2031r.
- Uproszczone Plany Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie gmin: Gózd, Jedlnia-Letnisko i Jastrzębia.
- Uproszczone Plany Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla gminy Pionki i gmina/miasto Pionki
- Prognoza oddziaływania na środowisko UPUL na terenie gminy Pionki i gminy miasta Pionki
- Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położnych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Skaryszew
- Prognoza Oddziaływania na Środowisko Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radomskiego do roku 2030
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Radomskiego do roku 2030
- Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Radomskiego za lata 2020-2021
- Pozwolenia zintegrowane
- Informacja o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych
- Publiczny transport zbiorowy
- Pojazdy usunięte z drogi
- Biuro rzeczy znalezionych
- Wybory Samorządowe
- Wykaz rejstrów i ewidencji
- Wydział Finansowy
- Wydział Organizacji i Nadzoru
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Wydział Budownictwa i Architektury
- Wydział Geodezji , Kartografii, Katastru i Nieruchomości
- Wydział Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Biuro Obsługi Rady Powiatu i Zarządu
- Wydział Komunikacji
- Wydział Edukacji
- Biuro Ochrony
- Samodzielne Stanowisko ds. Kadr i Szkolenia
- Administrator Bezpieczeństwa Informacji
- Wydział Promocji i Rozwoju
- Sprawy inne
- Zawiadomienia o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych
- admin
- Mapa serwisu
- Instrukcja obsługi
- Wyszukiwarka
- Informacja dla słabosłyszących
- Polityka prywatności
- Statystyki
- Deklaracja zgodnosci
- Ewidencja szkół i placówek niepublicznych prowadzona przez Powiat Radomski od dnia 27 października 2022 r.