Wydanie zarejestrowanego dziennika budowy
Sprawy Budowlane
Numer karty usług
KU-8
Nazwa procesu
KP- 5 Wydawanie aktów administracyjnych
Nazwa pełna
Wydanie zarejestrowanego dziennika budowy
Podstawa prawna
Art. 45 ust.1 ustawy z 7.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r., nr 156, poz.1118 z późn. zmian.)
Kod RWA
7351
Opis, forma załatwienia
Wydanie zarejestrowanego dziennika budowy
Wymagane dokumenty
-
wniosek o wydanie dziennika budowy ( musi zawierać dane wnioskodawcy i nazwę organu wydającego pozwolenie na budowę oraz jego numer i datę wydania)
-
Zeszyt dziennika budowy zgodny z wzorem podanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. (Dz.U.z 2002r., nr 108, poz. 953 z późn. zmian.)
- prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę (do wglądu)
druk BA8 - wniosek o dziennik budowy (zalecany)
Opłaty
Wydanie dziennika budowy nie wymaga wniesienia opłaty skarbowej o ile nie występują czynności podlegające tej opłacie (np. występowanie przez pełnomocnika)
Miejsce załatwienia sprawy
Wnioski należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Tadeusza Mazowieckiego 7 pok. 021, Sprawę załatwia Wydział Budownictwa i Architektury pokój 203, tel: 048 36-55-801 w. 140
- w poniedziałek w godzinach od 8 00 do 16 00
- od wtorku do czwartku w godzinach od 730 do 1530
- w piątek w godzinach 700 do 1500
Jednostka odpowiedzialna
Naczelnik Wydziału Budownictwa i Architektury
Termin odpowiedzi
Tryb odwoławczy
Odwołanie nie przysługuje.
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 20‑09‑2013 10:48:00
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 20‑09‑2013 10:48:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|