Wymiana legitymacji instruktora
Wymiana legitymacji instruktora
Wymiana legitymacji instruktora.
Wymagane dokumenty:
1) Wniosek.
2) Załączniki:
- orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności instruktora (jeżeli dotychczasowe utraciło ważność),
- orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania czynności instruktora (jeżeli dotychczasowe utraciło ważność),
- legitymacja instruktora,
- aktualne zdjęcie o wymiarach 3,5 na 4,5 cm,
- inne wymagane prawem dokumenty (rozpatrywane każdorazowo indywidualnie na przykład oświadczenie).
Jeżeli w sprawie ustanowiono pełnomocnika (może to być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) niezbędny jest dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa.
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) – 17 zł.
Opłat skarbowych można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Radomiu bądź bezpośrednio
w kasie Starostwa Powiatowego w Radomiu:
52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Urząd Miejski w Radomiu
Bank PEKAO SA II O/RADOM
Miejsce składania dokumentów:
Starostwo Powiatowe w Radomiu ul. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom pok. 15
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
2) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 r. w sprawie uzyskania uprawnień przez instruktorów
i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji.
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 13‑09‑2022 13:04:06
email: tmakosa@spradom.eu tel.:048 36-55-801 w.123 fax: 048 36-55-807 , w dniu: 13‑09‑2022 13:04:06
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|