Wydawanie kart wędkarskich
Ochrona Środowiska
Numer karty usług
KU-59
Nazwa procesu
KP-5 Wydawanie aktów administracyjnych
Nazwa pełna
Wydawanie kart wędkarskich
Podstawa prawna
art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 2168.)
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie karty wędkarskiej
- zaświadczenie o zdaniu egzaminu ze znajomości zasad i warunków ochrony i połowu ryb
- aktualna fotografia
- dowód wniesienia opłaty za wydanie karty wędkarskiej
Opłaty
- za wydanie karty wędkarskiej: 10,00 zł
Opłatę za wydanie karty wędkarskiej można wnieść:
- w kasie Starostwa Powiatowego w Radomiu pokój nr 133 (I piętro) lub
-
Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7; 26-600 Radom
W tytule opłaty należy wpisać: Karta wędkarska oraz imię i nazwisko osoby ubiegającej się o wydanie karty wędkarskiej.
Bank Millennium S.A., nr rachunku: 55 1160 2202 0000 0005 7045 5747
Miejsce złożenia wniosku
- kancelaria Starostwa Powiatowego w Radomiu pok. nr 021
- za pośrednictwem poczty na adres Starostwo Powiatowe w Radomiu ul. Tadeusza Mazowieckiego 7; 26-600 Radom
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa, pokój nr 214, tel. (048) 36-55-801 wew. 224 lub (048) 381 50 56
- w poniedziałek w godzinach od 800 do 1600
- od wtorku do czwartku w godzinach od 730 do 1530
- w piątek w godzinach 700 do 1500
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Ochrony Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa
Termin odpowiedzi
do jednego miesiąca
Tryb odwoławczy
Nie występuje.