Sygnaliści
Sygnaliści
Jak dokonać zgłoszenia:
Na podstawie art. 24 oraz 25 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), Starostwo Powiatowe w Radomiu wdrożyło system przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych. Sygnalista może zgłosić naruszenie:
a) pisemnie:
- w formie e–maila, na adres poczty elektronicznej: sygnalista@spradom.eu
- w formie listu sporządzonego na papierze, na adres pocztowy: Starostwo Powiatowe w Radomiu 26 – 600 Radom, ul. Mazowieckiego 7, skierowanego do Pełnomocnika ds. zgłoszeń naruszeń z dopiskiem „do rąk własnych”
b) ustnie:
- osobiście u Pełnomocnika ds. zgłoszeń naruszeń
- za pośrednictwem linii telefonicznej
Powyższe kanały umożliwiają bezpieczne inicjatywy informowania o nieprawidłowościach oraz naruszeniach prawa w Starostwie Powiatowym w Radomiu. Informujemy, że zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.
Ochrona zgłaszającego:
Starostwo Powiatowe w Radomiu gwarantuje poufność zgłoszenia oraz danych w nim zawartych. Jakiekolwiek odstępstwa od ww. zasad możliwe są wyłącznie na wyraźne żądanie sygnalisty.
email: administrator@spradom.eu , w dniu: 18‑12‑2024 10:49:29
email: administrator@spradom.eu , w dniu: 18‑12‑2024 10:49:29
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|